Tervishoid

Eesmärk

Teenuse keskmes on abivajav inimene. Tervishoiuteenuste kättesaadavus on maakonnas hea ja lähtub individuaalsest vajadusest. Juhtumikorralduslik tegevus on paranenud ja teenuste info on kättesaadavam. Toimivad süsteemsed juhupõhised lahendused.

Vajadused

  • tubakast, alkoholist ja narkootilistest ainetest loobumise nõustamisteenuste suurem pakkumine
  • rohkem tervishoiutöötajaid ja tugispetsialiste
  • tervishoiusüsteemi ja sotsiaalsüsteemi tulemuslik koostöö
  • patsiendipõhise juhtumikorralduse ja infosüsteemide rakendamine
  • abivajajate vajadusi arvestav transpordisüsteem, sotsiaaltranspordisüsteem
  • elanikkonna suurem teadlikkus tervishoiusüsteemi olemusest ja toimimisest
  • suurem teadlikkus mittetõenduspõhiste ja alternatiivtegevuste ohtlikkusest
  • jätkusuutlik esmatasandi tervishoiuteenuste säilimine ja areng

SISEND

  • valdkonnas tegutsevate inimeste aeg ja motiveeritus
  • rahalised vahendid
  • info ja teadmised
  • tegevuskeskkond
  • kogukonna ja KOVi toetus

KOOSTÖÖ

  • maakonnaüleste kokkulepete sõlmimine
  • ühtne arusaam ja eesmärkide kokkuleppimine valdkonnas
  • valdkonna ühtse maakonnaülese koordineerimise kokkuleppimine
  • ühise inforuumi jagamine
  • tervishoiuteenuste osutajate, KOVide ja riiklikult koordineeritavate teenuste koostöö

TULEMUSED

  • Järvamaal on toimiv tervishoiuteenuste süsteem
  • koostöö teenuse osutajate, KOVide ja riiklike institutsioonide vahel on toimiv ning tulemuslik
  • maakonnas on nõustamisteenused olemas ja kättesaadavad
  • ühtne tervishoiuteenuste ja tugiteenuste osutajate infosüsteem
  • toimib maakonnapõhine valdkonnaülene teenuste osutajate ümarlaud
  • maakonnapõhiste tervishoiu ja hoolekandeteenuste vajadused on kaardistatud ja peetakse andmebaasi
  • juhtumikorraldajate olemasolu esmatasandi tervisekeskustes
  • ühtne transporditeenuse info koostöös avaliku ja erasektori vahel
  • toimib sotsiaalvaldkonna, haigla ja KOVide ümarlaud
  • KOVides toimivad turvatoad/hooldustoad
  • loodud on terviseteenuste äpp